Is er iets nog niet duidelijk? Kijk even hieronder of je vraag ertussen staat!

Heb je dan alsnog geen antwoord kunnen vinden? Stuur ons dan gerust een mailtje, appje of een prive berichtje via onze social media kanalen!

Wat betekent Stainless Steel?

 

Stainless Steel betekend dat het product niet verkleurd of kleur afgeeft.

Kan ik mijn bestelling ook af komen halen?

 

Nee, dat kan niet. Wij hebben geen showroom en hebben geen afhaal mogelijkheden in ons magazijn.

Wat zijn de levertijden?

Wij als fashion liefhebbers weten maar al te goed hoe het is als je iets leuks ziet en het eigenlijk meteen wilt hebben! Daarom verzenden wij jou bestelling (voor 17:00 bestelt op werkdagen) nog dezelfde dag! Indien je in het weekend of op feestdagen bestelt verzenden wij de eerstvolgende werkdag je bestelling. Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat er iets mis gaat en het niet is gelukt om het op tijd te verzenden. Dan zorgen we dat we je  bestelling de volgende dag zo snel mogelijk opsturen. Hier brengen we je natuurlijk meteen van op de hoogte!

Bekijk onze speciale pagina over onze levertijden voor meer informatie.

Wat zijn de verzendkosten?

ls je online wat bestelt moet het natuurlijk ook verzonden worden en daar zitten kosten aan vast. Aangezien wij producten verkopen die verschillen van grote, hebben wij ook verschillende verzendkosten.

NL:                                                                                                                                                                                                                                              Brievenbuspakketje: €3,50                                                                                                                                                                                                                        Pakket: €4,95

BE:                                                                                                                                                                                                                                                                  Pakket: €8,45

Bekijk onze speciale pagina over onze verzendkosten voor meer informatie.

Ik was niet thuis toen mijn bestelling is geleverd. En nu?

Tegenwoordig is iedereen druk. Dus het kan voorkomen dat één van onze bezorgers voor je deur stond toen je er niet was.. Geen probleem! De volgende dag komen we gewoon weer. Via je Track & Trace kan je zien hoelaat onze bezorger opnieuw komt. Ben je dan ook niet thuis? Dan laat onze bezorger een notitie achter en kan je jouw bestelling bij het dichtstbijzijnde postkantoor ophalen!

Hoe kan ik een klacht indienen?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij hopen dat je dat dan ook zeker doorgeeft aan ons! Dat kan door te mailen naar info@never-enough.nl of stuur een berichtje via één van onze social media kanalen. Want als wij het niet weten, kunnen we er ook niks aan veranderen! Wij doen natuurlijk ons uiterste best om zo min mogelijk klachten te krijgen, maar als het voorkomt gaan wij natuurlijk ook ons uiterste best doen om dit weer zo goed mogelijk op te lossen!

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@never-enough.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Bekijk onze speciale pagina over klachten voor meer informatie.

Hoelang is mijn garantie?

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Je hebt 14 dagen bedenktijd en dan nog 14 dagen de tijd om de bestelling terug te sturen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Bekijk onze speciale pagina over garantie voor meer informatie.

Binnen welke tijd mag ik mijn bestelling retour sturen?

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Dat vinden wij natuurlijk heel erg jammer. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn! Maar wat je reden ook is, je hebt altijd 14 dagen bedenktijd en vervolgens nog 14 dagen de tijd om je bestelling retour te sturen.

Bekijk onze speciale retour pagina voor meer informatie.

Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?

Wij zijn er van bewust dat je vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om je privacy te beschermen. Daarom hebben wij een speciale pagina gemaakt met daar alle informatie over de bescherming van je privacy.

Klik hier om daarheen te gaan!