Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Je hebt 14 dagen de tijd om de bestelling terug te sturen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Gaat je tas of sieraad nou binnen 2 maanden kapot door een productiefout, dan kan je contact met ons opnemen en gaan we dat zo goed mogelijk oplossen!

Wij willen dat onze klanten tevreden zijn en lang kunnen genieten van hun aankoop:)

Klachtenregeling.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij hopen dat je dat dan ook zeker doorgeeft aan ons! Dat kan door te mailen naar info@never-enough.nl of stuur een berichtje via één van onze social media kanalen. Want als wij het niet weten, kunnen we er ook niks aan veranderen! We hopen natuurlijk niet dat er veel klachten zullen komen maar als het voorkomt gaan wij ons uiterste best doen om het goed op te lossen!