Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Je hebt 14 dagen bedenktijd en dan nog 14 dagen de tijd om de bestelling terug te sturen. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Wij willen dat onze klanten tevreden zijn en lang kunnen genieten van hun aankoop:)

Klachtenregeling.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij hopen dat je dat dan ook zeker doorgeeft aan ons! Dat kan door te mailen naar info@never-enough.nl of stuur een berichtje via één van onze social media kanalen. Want als wij het niet weten, kunnen we er ook niks aan veranderen! Wij doen natuurlijk ons uiterste best om zo min mogelijk klachten te krijgen, maar als het voorkomt gaan wij natuurlijk ook ons uiterste best doen om dit weer zo goed mogelijk op te lossen!

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@never-enough.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

De waardering van www.never-enough.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 13 reviews.